8 Mayıs 2013 Çarşamba

Audrey Hepburn'un zarafeti, güzelliği ve özlü sözleri


Audrey Hepburn (4 Mayıs 1929, Brüksel - 20 Ocak 1993, Tolochenaz), İngiliz-Hollandalı sinema oyuncusudur. Daima sempatik ve masum yüzlü güzel oyuncu 1 Oscar ödülüne sahiptir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Audrey_Hepburn







Ve o muhteşem özlü sözlerinden bir kaçı; (ben bunu çok beğeniyorum)
‘Güzel gözleriniz olsun istiyorsanız güzel insanlarla göz göze gelin,
ideal vücut ölçülerine sahip olup hep ince olmak istiyorsanuz,
yemeğinizi yoksul ve açlarla paylaşın. Dikkat çekici pozlar vermek
 istiyorsanız yanınıza bilgelik ve tevazuyu alıp yürüyün.”








Ayakkabılara kadar taşınmış. "I believe in Pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing. I believe in being strong. I believe that happy girls are the prettiest girls."
(alıntıdır http://emeksensin.com/kuklafashiondesign/i-believe-in-pink-elde-boyanmis-ayakkabilar_43502)

Audrey Heburn'un hayatını kaleme alan Donald Spoto "Zarafet" adlı kitabı Ekim 2011 yılında Everest Yayınları tarafından basılmıştır.
Kitaptan:
* "Nasıl yaşanacağını, kenarda durup izlemeden dünyanın nasıl hem içinde hem dışında olunacağını öğrendim. Bir daha asla ama asla hayattan kaçmayacağım. Aşktan da..."
*Bir tarafım belki hep çocuk kaldı. Ama bir yandan da, erkenden olgunlaştım. Çünkü genç yaşta acı ve korkuyla tanıştım..." derdi Audrey (bu sözlerinde bende kendimden birşeyler buluyorum...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder