23 Mayıs 2013 Perşembe

MAKYAJLI KARELER İLK ÇEKİLİŞİNİ YAPIYOR.....






Seçtiğim ürünler hiç kullanılmadı. (Sadece Avon rujun bu resmi çekerken ucu sürttü maalesef. Biraz sakarım da ama kesinlikle kullanılmadı)


Ürünlere gelecek olursak:

  • The Balm Nude Tude far paleti (severek kullanıyorum ben)
  • Avon Perfect Kiss ruj - Pink Prance
  • Clinique SPF 30 faktörlü yüz kremi
  • Oriflame Liselotte Watkins serisi el kremi (elimde bir tane daha var muhteşem)
  • Pastel 108 no oje ( Belirtmek isterim Candy Color serisi değil parayla aldım)
  • Essence Nude Glam oje - 03 Cotton Candy
  • Emily 201 dudak kalemi (Bayılıyorum bu kaleme)
  • Golden Rose Kohl Kajal göz kalemi (Bayıldım bu kaleme bir tane de çekiliş için aldım)
  • Avon Mini el çantası

Hediyelerimin yakından görünüşü:)





Çekilişe katılım şartları:


-İlk olarak blogumu hem Google Friend Connect'ten hem de Bloglovin'den takip etmeniz.

-Bloğu olan arkadaşlarımın çekilişimi bloglarında duyurmaları +2hak.

- Twitterda takipçim olup
@makyajlikareler mentoinlayarak çekilişi duyurmanız.

- Facebookta
buradan ekleyip çekilişi duyurmanız.

-Son olarak katılım şartlarını yorum olarak linkleriyle ekleyip, mail adresinizi bırakmanızı istiyorum.

(Takip ve blog hariç paylaşım +1 hak kazandıracaktır.)

İlk çekilişimi yaptığım için bütün okuyuculara ulaşmak istiyorum. Bu sebeple bu kadar şart var:)))Ama sonraki çekilişlerimde bu kadar şart olmaz.

Hediyelerimin gönderimi tamamiyle bana ait olacak. Yurtdışı gönderimi malesef yapamıyorum.
Ayrıca adsız yorumları da kabul edemiyorum.
Kazanan Random aracılığıyla belirleyecek ve sonucu 7 Haziran'da duyuracağım. 

Herkese bol şans:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder